Tez-tez acmağın 4 səbəbi – Necə qurtulaq
Hər Şeydən Bir Az

Tez-tez acmağın 4 səbəbi – Necə qurtulaq?

Gün boyunca gümrah olmağımızı yediyimiz qidalardan aldığımız enerji hesabına əldə edirik. Bədən özünə lazım olan enerjini qidalardan aldığı üçün yeməkdən bir neçə saat sonra aclıq hiss etmək normaldır. Vücut enerjisini besinlerden karşıladığı için yemeklerden birkaç saat sonra ara öğün yapılmadığında acıkma hissinin oluşması çok normaldir. Amma yemək yedikdən dərhal sonra acma hissinin meydana çıxması təhlükəlidir və hansısa bir sağlıq problemindən xəbər verir.

1Arada.az sizə nə üçün tez-tez açdığımızın 4 əsas səbəbini açıqlayır:

  1. Hipoqlisemi  

Yemək yedikdən sonra meydana çıxan halsızliq, gün boyunca hiss edilən şirniyyat ehtiyacı, əl-ayaq titrəmə kimi hallar yaşanırsa bu sizin hipoqlisemidən əziyyət çəkdiyiniə işarə edir. Nizamsız və bol karbohidrat tərkibli qidalarla qidalanma, stres və həddən artıq kofein istifadəsi hipoqlisemiyə səbvəb olur.

2) İnsulin müqaviməti

İnsuin mədəaltı vəzin beta hüceyrələrində sitehsal olunan bir hormondur. Qlükozanın hüceyrənin içəri girməsini təmin edərək qandakı şəkər miqdarını azaldır. İnsulin davamlılığı olan insanlarda, insulin qlükozanı hüceyerənin daxilinə sala bilmirvə nəticədə qan şəkər hüceyləri ilə yüklənir.  Bu isə davamlı doymama hissinə, şirniyyat yemə qhtiyacına, halsizlığa və yorgunluğa səbəb olur.

3) Hipotiroid 

Tiroit vəzinin normal işləməməsi ilə əlaqədar olaraq meydana çıxır.  Bu hormon çatışmadıqda metabolizm yavaşlayır. Bu isə bədəndə piylərin artmasıvə tez-tez aclıq hissinin yaranmasına səbəb olur.

4) Stress və yuxusuzluq  

Kifayət qədər yatmayan və dincəlməyən insanlar iştahlarını çətinliklə idarə edər, daha çətinliklə doyarlar. Həm də yorğun və yuxusuz olduqda insan tərkibin daha çox yağlı və kalorili qidalara üstünlük verir.  Həyəcanlı və ya gərgin olduqda orqanizmdə kortizol hormone sintez olunur ki, bu da acmağınıza səbəb olur.

Tez-tez acmağa  səbəb həm də susuzluq, çox miqdarda duz istifadə etək, menopauza, işilən dərmanlar, alkoqol və qazlı içkilər ola bilər.

Tez-tez acmamaq üçün nə etmək lazımdır?


Hər qida ayrı ayrılıqda toxluq hissi yaratmır. Zülalla zəngin bol lifli gidalar digər qidalarla müqayisədə daha uzunmüddət insanı tox saxlayır. Süd, qatıq, pendir, yumurta, yağsız ətlər, tərəvəz, meyvə, paxlalılar mütləq menyuya daxil edilməlidir.
Gündə 3 dəfə əsas yemək, 2-3 dəfə isə ara yeməyi yemək qanda olan şəkər miqdarını tənzimləyəcək, ipoqlisemini və insulin müqavimətini normaya salacaq.

1Arada
1Arada.az sizi tibb, məişət, gözəllik, mətbəx, təhsil, avtomobil sahələrində baş verən ən son yeniliklərdən xəbərdar edəcək. Bunun üçün də sizi facebook, instaqram, youtube, pinterest, tvitter, tumblr sosial şəbəkələr vasitəsilə portalimizi izləməyə dəvət edirik. Sizi maraqlandıran bütün məlumatları 1Arada.az-dan əldə edə biləcəksiniz.
http://1arada.az

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir