60 yaşdan yuxarı insanlar bu cür qidalanmalıdırlar
Hər Şeydən Bir Az

60 yaşdan yuxarı insanlar bu cür qidalanmalıdırlar

Yaş artdıqca insanın qida rasionun da dəyişməlidir.

1Arada.az bildirir ki, insan yaşlandıqca kalorili qidaların miqdarını azaltmalıdır.  

Yaşlı insanlar qəbul etdikləri qidalarda heyvanı yağların, şəkərin və duzun miqdarını azaltmalı, bununla yanaşı əvəzolunmaz amin turşularını, doymamış yağ turşularının, bitki sterinlərinin, həzm olunan liflərinin, vitaminlərin, kalium, kalsium, maqnezium, dəmir, sink, xrom  və digər mikroelementlərin miqdarını artırmalıdırlar.  

60 yaşdan yuxarı kişilərin gündəlik qida rasionları 2300 kaloridən az olmamalı, qadınlarda isə bu rəqəm 2000-i keçməməlidir. Qida rasionunun 50 faizi heyvanı zülaldan ibarət olmalıdır. Bitki yağları qəbul edilən ümumi yağ kütləsinin yarısı təşkil etməlidir. Ən ideal variant isə zeytun yağdır.

Karbohidratları nişastadan almaq daha məqsəduyğundur. Gündəlik həzmolunan lif miqdarı isə sutkada  25-30 qr təşkil etməlidir.

1Arada
1Arada.az sizi tibb, məişət, gözəllik, mətbəx, təhsil, avtomobil sahələrində baş verən ən son yeniliklərdən xəbərdar edəcək. Bunun üçün də sizi facebook, instaqram, youtube, pinterest, tvitter, tumblr sosial şəbəkələr vasitəsilə portalimizi izləməyə dəvət edirik. Sizi maraqlandıran bütün məlumatları 1Arada.az-dan əldə edə biləcəksiniz.
http://1arada.az

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir